środa, 14 maja 2014

Zostań już na zawsze. Proszę



 ******

Chyba się zakochałam.Znowu. Byłam pewna, że nie potrafię oddać siebie innemu mężczyźnie. A jednak. Najpiękniejsze jest to, że nie żałuję. Wiem, że moje uczucie jest w jakimś, jeszcze niewielkim stopniu odwzajemnione ale jest. Teraz jestem szczęśliwa, tak naprawdę. nie muszę udawać. Uśmiech sam nie chce zejść mi z twarzy. Nocami  wracam już tylko do wspomnień z dnia spędzonego z nim. I to ma sens. 






 

w moje ręce ciepłe
w moje ręce oczekujące
w moje usta zachłanne
jak deszcz.
CHODŹ.



  Bądź. Nie na chwilę, nie na co dzień. Na zawsze .











 Jestem na ziemi, a czuję się jak w niebie
A to dzięki temu że poznałam Ciebie




 Cu­dow­nym uczu­ciem jest ra­dość ze szczęścia in­ne­go człowieka. 
 
 
 




 Cu­dow­nie jest po­siadać przy so­bie człowieka, który pat­rząc na Ciebie,
 widzi nie tyl­ko Twoją głupo­tę, ale przede wszystkim Two­je serce.



 ******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz