czwartek, 13 lutego 2014

Piątek Czternastego Lutego..




Poddaję się.
  To całe zabieganie,
staranie się,
  domaganie się jest ponad moje siły.
Choć raz w moim życiu niech pojawi się ktoś,
  kto zawalczy o mnie.
Kto poświęci na mnie swój czas,
  myśli,
uczucia.
  Kto nie będzie się wahał,
zastanawiał,
  kazał mi czekać.
Kto pokocha mnie tak mocno,
  że wszystko inne straci znaczenie.
Kto będzie pewny.
  Choć raz niech ktoś taki będzie.
To moje życzenie na nowy rok.
  Nic konkretnego.
Niech ktokolwiek sprawi,
  że poczuję się najważniejsza.



miłość to chłam przeliczana na ilość ran 





Czuję jak mnie zapominasz.







Najpierw rezygnujesz z drobiazgów,
potem z większych rzeczy,
a w końcu z wszystkiego.
Śmiejesz się coraz ciszej,
aż wreszcie zupełnie przestajesz się śmiać.
Twój uśmiech przygasa,
aż staje się tylko imitacją radości, czymś nakładanym jak makijaż.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz