piątek, 6 grudnia 2013

Cześć kochanie!

~Pamiętasz mnie jeszcze? Pamiętasz jak rozmawialiśmy ze sobą codziennie? Ja pamiętam cały czas. Często rozmawialiśmy. Nasze rozmowy nie ograniczały się do jednego tematu. Często żartowaliśmy, ale zawsze mogliśmy szczerze porozmawiać. Po spotkaniu z Tobą wracając do domu nigdy nie musiałam tęsknić, bo wiedziałam, że następnego dnia znowu się to powtórzy. Pisaliśmy SMS lub na Facebooku. Nie chodziłam spać, dopóki nie napisałam Ci "dobranoc". Starałam się żebyś zawsze był szczęśliwy, a Ty tak samo dbałeś o mnie. Pisałeś do mnie codziennie martwiąc się o mnie kiedy wyjechałam i byłam kilkadziesiąt kilometrów od Ciebie. Pisałeś, że tęsknisz i kochasz. Słowa "forever" były wtedy prawdziwe.. Szkoda, że teraz już nic nie znaczą, NAS już nie ma. Nie odzywamy się do siebie już strasznie długo,przecież już się "nie znamy". Chciałam Ci tylko napisać, że bardzo Cię kocham i tęsknię.




  


 ~Dzięku­je, że mnie ra­nisz, ro­bisz to idealnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz