niedziela, 29 grudnia 2013

I znowu mi się przyśnił...



"Jed­nak miłość nie da­je i nig­dy nie da­wała szczęścia. Wręcz prze­ciw­nie, zaw­sze jest 
niepo­kojem, po­lem bit­wy, ciągiem bez­sennych no­cy, pod­czas których za­daje­my so­bie mnóstwo py­tań, dręczą nas wątpli­wości." 






~Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic.
Chwi­la która trwa, może być naj­lep­szą z twoich chwil. 




~Związa­na łańcucha­mi Monotonii,
Z kulą Zmęcze­nia u nogi,
Oku­ta Bólem,
Zam­knięta w czte­rech ścianach Sza­rej Codzienności,
Wciąż mam nadzieję, że obudzę Miłość i Lep­sze Dni. 

 




 ~Może dla­tego to tak bo­li, bo nig­dy z Tobą nie byłam, a tak cho­ler­nie mi na To­bie za­leży. Niez­mien­nie od wielu miesięcy.



~Sza­re sny przy­pomi­nają mi jak bar­dzo mi na To­bie zależy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz