piątek, 3 stycznia 2014

Przysięgnij,że po mnie wrócisz.




~Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej. Trudno zapomnieć o kimś,kto dał tak dużo do zapamiętania. Brakuje pewnych rzeczy,tamtych chwil,niektórych osób.Wciąż mam taką naiwną nadzieję że wrócisz, znajdziesz się obok mnie, że z uśmiechem przytulisz mnie do siebie i z wielkim westchnieniem powiesz mi jak bardzo tęskniłeś.Wcale nie miałam zamiaru siedzieć na dnie i czekać aż się utopie. Pamiętam, jak kiedyś robiłeś z siebie idiotę, tylko po to bym się uśmiechnęła.Im więcej o tym wszystkim myślę,tym bardziej kurw*a nie rozumiem.  Siedzę, myślę i zastanawiam się jak to by było mieć cię teraz przy sobie. Chętnie zapukałabym do Twoich drzwi z prośbą, byś nie stracił mnie do końca.


 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz