wtorek, 1 kwietnia 2014

Brak kontroli, brak.


Nie wiem skąd mi się to bierze, ale pomimo tego, że to on mnie zostawił, że to on jest tak bardzo obojętny, że to on mnie tak mocno rani ja nadal mam ochotę o nas walczyć, napisać do niego, zadzwonić, a nawet pojechać, by go spotkać. Chciałabym zatopić się w jego ramionach i poczuć, że nasz koniec nigdy nie miał miejsca. Po prostu znów poczuć się szczęśliwa




 pomyśl jak się czułam, gdy z dnia na dzień brakło mi nadziei.





  przerwij tą ciszę, nie daj mi zapomnieć

 duszę się w zdjęciach i albumach, w rzeczach i wspomnieniach…








Kiedyś będzie pięknie, kurwa. Przepięknie będzie.



 DOBRANOC.






Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam tylko ciągnie mnie w dół,
Zostań, poukładaj mi sny,
Jeden z nich na pewno to My,
Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam, nie chce się dzielić na pół,
Zostań, poukładaj mi łzy,
Jedna z nich na pewno to Ty






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz