wtorek, 15 kwietnia 2014

I to wszystko to jest nic - bo ja już Ciebie nie znam.



******

Ty mówisz, że nic się nie zmienia gdy odchodzi od Ciebie ukochana osoba. Ja mówię, że zmienia się wszystko. Zauważam każdą sekundę bez niego, każdy promień światła,który oświetla już tylko moją twarz. Czuję inny skład powietrza,którym oddycham. Widzę gęstą atmosferę każdego poranka gdy zmuszam się do wstania. Może nic nie zmienia się dla świata, ale dla mnie świat zmienia się cały.

 




Rzeczy czasami się tłuką.
Rzeczy, które się kochało lub nienawidziło,
za które oddałoby się życie - po prostu się tłuką. 



 Przeszywa mnie ostrze smutku,
głęboko i boleśnie.
To się w końcu musiało stać.
Zawsze wiedziałam, że tak będzie.
Każdy,
komu ufamy,
na kogo,
jak nam się wydaje,
możemy liczyć,
kiedyś nas rozczaruje.  




~Nie życzę sobie dzisiaj od rana przeżywania starych wspomnień.~ 






Nie wierzę w brak czasu.
Zawsze jest czas na ten krótki błysk,
na ten znak: jesteś dla mnie ważna. 



I to wszystko to jest nic -
bo ja już Ciebie nie znam.



Ciężko jest patrzeć jak ludzie się zmieniają.
 
Ale jeszcze trudniej pamiętać kim byli kiedyś. 





Czasem mam wrażenie
 jakbym przegapiła coś jednorazowego,
jakiś pociąg,
który przyjeżdża raz w życiu,
i wszyscy wsiedli do niego
 beze mnie. 



dobranoc


******




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz