piątek, 21 marca 2014

#szczęście#w#życiu#

Usiadłam i zaczęłam się zastanawiać co tak na prawdę przyniosło mi szczęście w życiu. Jedną myślą jaka przyszła mi do głowy byłeś TY. Twoja osoba, która sprawiała, że jednym uśmiechem, słowem, tonem głosu sprawiałeś, że moje serce biło jak szalone. Że oczy przepełniały się łzami szczęścia


 Przytul mnie, niech życie znów nabierze sensu.


 




Próbuję walczyć. 
Próbuję nie spać. 
próbuję odnaleźć własną głowę, 
ale nie mogę..















Jest w tym trochę praw­dy, że naj­piękniej­sze uczu­cia to te, których nig­dy nie ma­my okaz­ji urzeczywistnić.

A jeśli już nie urzeczy­wis­tniamy, to przegrywamy.



























wszystko czego pragnę, czego chcę
spala się, zanim wyciągnę po to ręce
 
 no­ce stały się dla mnie ocze­kiwa­niem , na­woływa­niem o po­moc , krzyk­li­wym na­woływa­niem o powrót ko­goś.



 Jedna sekunda zmieniła milion następnych.




 ~na pierwszy rzut oka, nie widać, że kocham





 dobranoc



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz