sobota, 16 listopada 2013

Na zawsze.

Nie ma słów, które zniszczą się we mnie.Przenoszę się do miejsc, w których mam Cię. Na zawsze, jesteś dla mnie.Twój obraz w mojej głowie nie zgaśnie. Nie zgaśnie, nie wyblaknie. Zachowam Cię już w sercu na zawsze. Na zawsze, jesteś dla mnie. I zostań już.








Cze­kam wciąż na Ciebie, niczym poeta na natchnienie. 






 Są ta­cy, którzy uciekają od cier­pienia miłości. Kocha­li, za­wied­li się i nie chcą już ni­kogo kochać, ni­komu służyć, ni­komu po­magać. Ta­ka sa­mot­ność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od sa­mego życia. Za­myka się w sobie. 
  



Kiedy ciało jest smut­ne, ser­ce po­woli umiera. 


 Obojętność boli bardziej niż nienawiść.





     


 Zbyt wielu chwil żałuję dziś.
Wolałbym z papieru lub kamienia być.
Mam w głowie szał i w oczach strach,
Bo nawet w moim śnie już nie ma śladu nas.

                                                           





Inspiracją dzisiejszego postu była piosenka Dawida Kwiatkowskiego "Na Zawsze"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz